Cannes: Goud en zilver voor Nederland bij Promo & Activation Lions

Alleen Wieden+Kennedy weet Leeuwen te scoren. Bij Direct waren er geen awards voor Nederland.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met de bij Lions Health, staat Nederland nu op in totaal drie Leeuwen.

 

Van de zes nominaties bij de Promo & Activation Lions wist Nederland er twee te verzilveren. Wieden+Kennedy Amsterdam won zowel goud als zilver voor &;Chasing Horizons&; van klant Citizen. De andere nominaties vielen niet in de prijzen.


Chasing horizons

Direct
De zes nominaties bij Direct ten spijt en ongetwijfeld tot teleurstelling van het , wist geen enkele Nederlandse inzending Leeuwen te winnen in die categorie.

Nederland haalt de shortlist bij Press en Mobile niet en dus blijft daar ook de teller op nul steken.

Grey London won de Grand Prix bij Promo & Activation voor Lifepaint (Volvo). De Grand Prix bij Direct ging eveneens naar Grey en Volvo. Grey New York won voor Interception.


Lifepaint


Interception

The Community/La Comunidad uit Miami, VS, won in Press een Grand Prix voor vier uitingen voor de stad Buenos Aires, ‘The Buenos Aires Public Bike System’.


The Buenos Aires Public Bike System

Bij Mobile was er een Grand Prix voor Google dat zelf een mobiele campagne ontwikkelde: Cardboard.


Cardboard

Alles over het 62ste Cannes Lions Festival lees je in het

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie