Overslaan en naar de inhoud gaan

Kim Nieuwenhuijs-Griffioen: ‘Ik kreeg spontaan kippenvel’

Kim Nieuwenhuijs-Griffioen maakte samen met haar dochter, die gediagnosticeerd is met kanker, een campagne voor het Prinses Máxima Centrum.
Kim Nieuwenhuijs-Griffioen
Kim Nieuwenhuijs-Griffioen
Kim Nieuwenhuijs-Griffioen
Kim Nieuwenhuijs-Griffioen

Afgelopen week werd de digitale campagne Maand van kinderkanker van het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie gelanceerd – gemaakt en uitgevoerd door code d’azur en Ocean Outdoor. Daarin staan vier kinderen centraal die gediagnosticeerd zijn met kanker en fantasienamen voor hun medicatie hebben bedacht, fraai verbeeld door de Zandtovenaar, Gert van der Vijver (bekend van kindertelevisieprogramma’s). Een van hen is Yuna (15), dochter van Kim Nieuwenhuijs-Griffioen, creative director bij code d’azur.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in