Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de winnaars van de Ocean Outdoor Digital Creative Competition Amsterdam

Tijdens de competitie die Ocean Outdoor samen met Adformatie hield, draaide het om het meest unieke idee in digital-out-of-home (DOOH)
Winnaar Non-Profit: Vogelbescherming en KesselsKramer
Winnaar Non-Profit: Vogelbescherming en KesselsKramer
Winnaar Non-Profit: Vogelbescherming en KesselsKramer
Winnaar Non-Profit: Vogelbescherming en KesselsKramer

Zes winnaars waren er vanmiddag tijdens de eerste Ocean Outdoor Digital Creative Competition Amsterdam. Tijdens de competitie die Ocean Outdoor samen met Adformatie hield draaide het om het meest unieke idee in digital-out-of-home (DOOH). Het was een open wedstrijd waar iedereen aan mee kon doen, met een hoofdprijs van 500.000 euro aan bruto mediawaarde, te besteden op het netwerk van de out-of-home exploitant. De tweede prijs is 250.000 euro en derde prijs 100.000 euro.

Een jury van elf beoordeelde de cases.

related partner content for mobile comes here

De winnaars

Er waren twee categorieën: Profit en Non-Profit.

Dit zijn de winnaars:

Winnaars Profit:
1. City circuit - Basic Fit /DentsuAchtung!
2. Let’s get close again - Spaghetteria / Natwerk
3. Fortnite Outdoor Cup - Playstation / Fitzroy

Winnaars Non-Profit:
1. Vergeten vogels - Vogelbescherming / KesselsKramer
2. Dichtstbijzijnde AED - Hartstichting / DentsuAchtung!
3. 1m2 - Earthtoday

De awardshow is hier terug te zien:

Meindert van den Heuvel, managing director Ocean: 'We hadden een geweldige jury, een overweldigend aantal inzendingen en fantastische winnaars. Adformatie zette een boost op de publiciteit en Susanne van Nierop is een prachtige host. Capitola en Uberkraft studios tekenden voor een hele toffe nominatie bekendmaking en award show film. Kortom, een mooiere en betere start hadden we met deze competitie niet kunnen wensen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in