Campagne van de dag: 'Worden wie je was'

Publicis maakte de nieuwe campagne voor Fonds Slachtofferhulp. Opkrabbelen na een traumatische ervaring, het kan.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

 &;Worden wie je was&;, dat is de pay-off van de nieuwe campagne voor Fonds Slachtofferhulp door Publicis.

In de campagne staat een jonge vrouw centraal die herstelt van een traumatische ervaring: een verkrachting. In het eerste shot vrijt ze onbekommerd met haar vriend in de duinen. Maar wanneer we steeds één stapje terug in de tijd worden genomen, blijkt dat daar een herstelproces aan vooraf is gegaan.

Credits:
Bureau: Publicis
Regie: Simone van Dusseldorp (Fat Fred)
Creatie: Ard Brunnekreef, Steef Nijhof, Marcel Hartog
Klant: Maike van Warmerdam, Sandra Scherpenisse, Ineke Sybesma
Account: Gwen Hanrath, Romee Houben, Kim de Winter
Strategie: Gertjan Hafkamp
DOP: Daniel Bouquet
Edit: Marc Bechtold (Kapsalon)
RTV: Lotte de Rooij
Geluid: Marco Vermaas

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie