Campagne: D-reizen. We gaan ver.

Roorda maakt campagne voor nieuwe strategie D-reizen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Om in te spelen op de veranderende behoeften in de markt heeft D-reizen haar strategie aangepast. Dit resulteert in een aanpak van online vakanties aanbieden, in combinatie met het advies van persoonlijke reisassistenten. Deze aanpak wordt uitgedragen in een nieuwe campagne. Via TV, online, radio en instore wordt Nederland bekend gemaakt met het nieuwe D-reizen motto &;We gaan ver&;.

Deze week trapte de campagne af met een TVC. In deze TVC zien we een man in gesprek met zijn psycholoog. Hij is op zoek naar rust. Als er wordt uitgezoomd, blijkt hij niet bij de psycholoog op de bank te liggen maar op zijn eigen bank via Skype in gesprek te zijn met zijn online D-reizen reisassistent. Zij helpt hem met het regelen van zijn ideale vakantie.

Credits

Bureau: Roorda Reclamebureau
Concept: Joeri Jansen, Allard Jaspars
Creatie TVC: Joeri Jansen, Mart Boudestijn en Erwin Schieven
Account: Hans Bauman, Judit de Graaff, Floor Bongers
Verantwoordelijk klant: Will van den Hoogen, Afra Uithoof, Karlyn Blom
Regie: Wim van der Aar (HazazaH)
Producer: Jeroen van den Idsert (HazazaH)
Producer: Marcel Ossendrijver (Roorda)
Edit: Govert Janse
Post productie: De Grot
Geluid: Sound Circus
Muziek: Nando Eweg (SoundsLikeFilm)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie