Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral van de week: Stereotype memes

Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.
Stereotype memes
Stereotype memes

De verveling in quarantaine is bij sommige mensen doorgeslagen in een nieuwe manier van creativiteit en een trend op het gebied van memes is geboren. Als je Instagram hebt geopend afgelopen week, of zelfs Twitter, dan kun je de nieuwe stereotype meme accounts niet gemist hebben. De trend is simpel: post elke keer hetzelfde plaatje met steeds een herkenbare quote die over een stereotype persoon gaat. Het begon bij Garnalo, een ‘upcoming artist’ maar ondertussen is er voor elk type mens een eigen account beschikbaar en groeien de accounts als kool. Losse viral accounts met allemaal een eigen doelgroep. Bij welke pas jij? Ben jij het type voor een ontbijtje bij de HEMA a.k.a. Ria Rookworst, ben jij een Amsterdamse meid met een Schoudertassie of het type voor een Goudenketting? Generalisatie ten top, maar heel vermakelijke content. 
 

related partner content for mobile comes here
Ria Rookworst

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van social media strategieën en content, kiest wekelijks de viral van de week.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in