Overslaan en naar de inhoud gaan

VGZ brengt mediabelangen onder bij MediaCom

Na uitgebreid pitchproject.
VGZ
VGZ

Coöperatie VGZ heeft na een uitgebreid pitchtraject gekozen voor MediaCom. Het GroupM-bureau gaat aan de slag met de volledige scope van de (digitale) mediastrategie, inkoop en executie inclusief SEA, van branding tot conversie.

3MO begeleidde de pitch.

related partner content for mobile comes here

Bas Bakker, expertleider merk, communicatie & content VGZ: 'We hebben MediaCom gekozen vanwege de uitvoerig onderbouwde en verrassende strategie, sterke digitale aanpak en tactische uitvoering. 

Tessa Kreunen, product owner campagneteam: 'De sterke focus op strategie in combinatie met de creatieve aanpak van MediaCom past goed bij hoe wij onze campagnes benaderen. MediaCom heeft laten zien dat ze onze doelgroep kent en inzicht heeft in hoe onze branche werkt.'

Tessa van der Starre, ceo MediaCom: 'In de missie van VGZ staat zorg voor mensen centraal. Onze people first cultuur sluit daar naadloos bij aan.'

Coöperatie VGZ voert de zorgverzekering uit voor verschillende merken, waaronder VGZ. In totaal verzekert de coöperatie ruim 4 miljoen klanten. Andere labels zijn Univé, IZA, IZZ Zorgverzekering door VGZ en Bewuzt

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in