VGZ brengt mediabelangen onder bij MediaCom


Coöperatie VGZ heeft na een uitgebreid pitchtraject gekozen voor MediaCom. Het GroupM-bureau gaat aan de slag met de volledige scope van de (digitale) mediastrategie, inkoop en executie inclusief SEA, van branding tot conversie.
3MO begeleidde de pitch.
Bas Bakker, expertleider merk, communicatie & content VGZ: 'We hebben MediaCom gekozen vanwege de uitvoerig onderbouwde en verrassende strategie, sterke digitale aanpak en tactische uitvoering.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTessa Kreunen, product owner campagneteam: 'De sterke focus op strategie in combinatie met de creatieve aanpak van MediaCom past goed bij hoe wij onze campagnes benaderen. MediaCom heeft laten zien dat ze onze doelgroep kent en inzicht heeft in hoe onze branche werkt.'
Tessa van der Starre, ceo MediaCom: 'In de missie van VGZ staat zorg voor mensen centraal. Onze people first cultuur sluit daar naadloos bij aan.'
Coöperatie VGZ voert de zorgverzekering uit voor verschillende merken, waaronder VGZ. In totaal verzekert de coöperatie ruim 4 miljoen klanten. Andere labels zijn Univé, IZA, IZZ Zorgverzekering door VGZ en Bewuzt
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid