Overslaan en naar de inhoud gaan

UM gaat creatieve activiteiten anders organiseren, Gert-Jan Munk vertrekt

Munk gaat weer freelancen.
Munk
Munk

Creative director Gert-Jan Munk vertrekt per 1 juli bij UM. Als gevolg van een herstructurering en door de impact van COVID-19 is er besloten om de conceptuele, creatieve activiteiten binnen UM op een andere manier te organiseren. 

Creatieve mediaoplossingen als media partnerships, (branded)content -en influencer trajecten blijven wel een geïntegreerd onderdeel van het mediabureau van IPG Mediabrands.

related partner content for mobile comes here

Door de aanpassingen verandert de rol van creative director en vertrekt Munk.

Hij heeft die functie sinds juni 2017 toen hij na 10 jaar freelancen besloot om weer een vaste positie aan te nemen. Nu gaat hij weer freelancen.

Munk: ‘Het huwelijk tussen media en creatie is onstuimig dus het was zonder uitzondering spannend en nooit hetzelfde. We hebben sterk werk gemaakt voor onder andere Coca-Cola, Nestlé en Vattenfall.  Na de herstructurering zie ik daar geen ruimte voor, dus dan is het goed iets anders te gaan doen.'

Managing partner Yvonne Prins: ‘Gert-Jan heeft in drie jaar tijd creatie een duidelijke plek gegeven binnen UM die van grote waarde is. Daar borduren we op voort. De herstructurering brengt focus en gaat ons slagvaardiger maken, zodat we onze klanten nog beter, sneller en efficiënter kunnen helpen met creatieve media- en contentoplossingen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in