Overslaan en naar de inhoud gaan

Trending deze week: Wijnen met Dries

Creative Social Agency Dorst & Lesser spot wekelijks de laatste trends op social, zodat je weet wat er speelt.
Dries Roelvink met glas wijn
Dries Roelvink met glas wijn

Wie bij de gedachte aan Dries Roelvink nog stééds een gele zwembroek op z’n netvlies krijgt loopt tegenwoordig flink achter. Verruil de gele zwembroek voor het geel van een glas wijn en je komt al meer in de buurt. De volkszanger gaat op TikTok de afgelopen weken namelijk viraal met zijn uitgebreide (heel uitgebreide) wijnproeverijen.

related partner content for mobile comes here

Slow-tv is er niks bij als je het account @driesroelvinkofficial opent. In de minutenlange video’s is te zien hoe Dries met toeziend oog toekijkt hoe de sommelier de fles opent, hij het label nauwkeurig bestudeert en vervolgens uitgebreid gaat proeven. Iedere smaakpapil die Dries in zich heeft wordt ondergedompeld in de wijn naar keuze en Dries zou Dries niet zijn als er ook een iconische uitspraak aan het proeven te pas komt. Valt de wijn in de smaak? Dan is ie ‘fantastico’. 

De proeverijen zijn een hit. De meest bekeken video, waarin het lijkt alsof onze blonde god de lekkerste wijn ooit te pakken heeft, gaat wereldwijd viraal en heeft inmiddels meer dan 16 miljoen views te pakken. Heb je met de aankomende warme dagen weer een lekkere terrasdag gepland, neem dan van tevoren zeker nog even een kijkje op het account van Dries voor de optimale winetasting experience. Oh en vergeet de sommelier geen goede fooi te geven voor zijn geduld. ;)

BONUS: check ook even dit ‘Fantastico’ filter voor de ultieme Dries-terrasdag.

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van social media strategieën en content, schrijft wekelijks #trending.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in