Overslaan en naar de inhoud gaan

Save the Children kiest Hearts & Science (OMG) als mediabureau

Na een pitchtraject met vijf bureaus.
Safe the children
Safe the children

Save the Children staat aan de vooravond van een nieuwe fase en zocht een mediapartner die niet alleen bewustwording en donaties vergroot, maar ook maximale impact en efficiëntie behaalt. Na een uitgebreid pitchtraject, waarin vijf bureaus hun strategie presenteerden, viel de keuze op Hearts & Science. Het team en de aanpak waarin merkopbouw, performance en data samenkomen, gaven de doorslag.

Korte en lange termijn

'We zochten een partner die met ons meedenkt over wat we op de korte en langere termijn nodig hebben en hoe we meer kunnen bereiken met de middelen die we hebben', zegt Sarah Clifton van Save the Children. 'Voor ons was het ook belangrijk dat de kennis en ervaring die we in house hebben goed wordt aangevuld en versterkt, zodat we blijven leren en innoveren in een ware samenwerking. Vanaf de eerste ontmoeting voelden we ons serieus genomen, begrepen maar ook uitgedaagd.'

'Dit is meer dan een partnership, het is een kans om samen écht het verschil te maken', zegt Irene de Vos, managing director van Hearts & Science. 'Door de juiste mix van strategie, innovatieve mediakeuzes en een datagedreven aanpak helpen we Save the Children meer mensen te bereiken, meer donateurs te werven en daarmee het belangrijkste: nóg meer kinderen een betere toekomst te bieden.'

De eerste grote gezamenlijke merkcampagne wordt later dit jaar gelanceerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in