
Save the Children Nederland heeft Hearts & Science (het vorig jaar gelanceerde label van Omnicom Media Group) geselecteerd als strategische media- en datapartner. Met deze samenwerking wil de organisatie een belangrijke stap zetten in het versterken van het merk en het optimaliseren van fondsenwerving.
Save the Children staat aan de vooravond van een nieuwe fase en zocht een mediapartner die niet alleen bewustwording en donaties vergroot, maar ook maximale impact en efficiëntie behaalt. Na een uitgebreid pitchtraject, waarin vijf bureaus hun strategie presenteerden, viel de keuze op Hearts & Science. Het team en de aanpak waarin merkopbouw, performance en data samenkomen, gaven de doorslag.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftKorte en lange termijn
'We zochten een partner die met ons meedenkt over wat we op de korte en langere termijn nodig hebben en hoe we meer kunnen bereiken met de middelen die we hebben', zegt Sarah Clifton van Save the Children. 'Voor ons was het ook belangrijk dat de kennis en ervaring die we in house hebben goed wordt aangevuld en versterkt, zodat we blijven leren en innoveren in een ware samenwerking. Vanaf de eerste ontmoeting voelden we ons serieus genomen, begrepen maar ook uitgedaagd.'
'Dit is meer dan een partnership, het is een kans om samen écht het verschil te maken', zegt Irene de Vos, managing director van Hearts & Science. 'Door de juiste mix van strategie, innovatieve mediakeuzes en een datagedreven aanpak helpen we Save the Children meer mensen te bereiken, meer donateurs te werven en daarmee het belangrijkste: nóg meer kinderen een betere toekomst te bieden.'
De eerste grote gezamenlijke merkcampagne wordt later dit jaar gelanceerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee