Overslaan en naar de inhoud gaan

Koningsdag kan het gebeuren…

Eén keer per jaar vieren we allemaal hetzelfde feest. Dossen we ons uit en delen we de voorpret.
Partner
TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Miniatuurvoorbeeld
© TBWA
Miniatuurvoorbeeld
© TBWA

Want één keer per jaar is er de Koningsdagtrekking van de Staatsloterij! Met een geweldige Kroonprijs van elk jaar €250.000 en dat 20 jaar lang. Wie wil dat niet? En oooh ja, er is ook nog iemand jarig. We zouden het bijna vergeten. Van harte!

Met Koningsdag voor de deur lanceren TBWA\ en de Staatsloterij op 11 april de nieuwe, multimediale campagne ‘Koningsdag kan het gebeuren…’. Een feestelijke campagne die op een subtiele manier Koningsdag claimt, door te stellen dat iedereen zo vrolijk is omdat ze allemaal een Koningsdaglot hebben.

Om het Koningsdagtrekkingsgevoel te versterken, ontwikkelde de Staatsloterij in de aanloop naar 27 april een speciaal Koningsdagshirt met de tekst: ‘Overdag een Koning, ’s avonds een winnaar’. 

 

Want ja, Koningsdag kan het gebeuren…

Leuke bijkomstigheid:

De loterij neemt, door de vroege start van de campagne ook de heersende onduidelijkheid weg over wanneer Koningsdag nou ook alweer is door in alle communicatie 27 april te noemen.

 

enveloppen
tbwa
Koningsdag
tbwa

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in