Overslaan en naar de inhoud gaan

Flitsbezorger Flink naar XXS voor introductie op de Nederlands markt

Bureau moet helpen met introductie van het merk, het opbouwen van de merkbekendheid en het creëren van merkvoorkeur.
Flink
Flink

Flitsbezorger Flink is recent van start gegaan op de Nederlandse markt en heeft XXS - onderdeel van Candid - gevraagd te helpen bij de introductie van het merk, het opbouwen van de merkbekendheid en het creëren van merkvoorkeur. Het merk bezorgt boodschappen binnen tien minuten aan huis voor dezelfde prijs als in de supermarkt. 

Deze week is een geïntegreerde campagne live gegaan met als start een grote inzet van outdooruitingen in Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Tilburg, Breda, Delft, Haarlem en Groningen.
 

related partner content for mobile comes here

De ambitie van Flink is stevig: het merk wil de marktleider worden in deze geheel nieuwe categorie waarin ook partijen als Gorillas en Getir zich bewegen. Met die ambitie is gezocht naar een bureau met de nodige ervaring in introductiecampagnes die de juiste strategische en creatieve snaar weet te rakenAan de keuze ging een ‘flitspitch’ vooraf. 

Piet Hein Smit van XXS noemt flitsbezorging ‘the next big thing’ op retailgebied. 'We leven steeds meer in een instant maatschappij en daar past de propositie naadloos in.'

Benjamin Zagel, managing director Benelux bij Flink: 'We kijken uit naar het betreden van de Nederlandse markt om het voor iedereen mogelijk te maken deze nieuwe manier van boodschappen te ervaren. We hebben voor XXS gekozen vanwege de grote expertise op dit vlak alsmede voor hun creativiteit en vastberadenheid.'

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in