Overslaan en naar de inhoud gaan

Beiersdorf kiest OMD als exclusief mediabureau voor Europa en Noord-Amerika

Producent huidverzorgingsproducten consolideert beide continenten in een media-account.
Het Nivea-huis van Beiersdorf in Hamburg
Het Nivea-huis van Beiersdorf in Hamburg
© Beiersdorf
Het Nivea-huis van Beiersdorf in Hamburg
Het Nivea-huis van Beiersdorf in Hamburg
© Beiersdorf

Beiersdorf, de onderneming achter merken als Nivea, Hansaplast en Labello, heeft OMD na een pitch geselecteerd als exclusief mediabureau voor Europa en Noord-Amerika.

related partner content for mobile comes here

Het account omvat alle merken van Beiersdorf. Ook gaat OMD mondiaal adviseren over de mediastrategie. De samenwerking gaat vanaf januari 2024 van start.

Tech en hubs

Een belangrijk onderdeel van de samenwerking is een nieuw te ontwikkelen model voor de media-inzet van Beiersdorf, dat moet leiden tot meer efficiency.

Dit nieuwe model stelt digitale expertise, data en technologie centraal. Een deel van het mediawerk wordt bovendien samengebracht in hubs, wat moet leiden tot meer snelheid, transparantie en automatisering.

OMD is een van de grootste mediabureaus ter wereld en maakt deel uit van de Omnicom Group. Het werkt al samen met Beiersdorf in verschillende markten over de hele wereld. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in