Volgers worden op Vaderdag opgeroepen om een foto van hun Vaderdag-ontbijt te posten op sociale media.
De samenwerking tussen @ikwilbolletje en @Kakhiel is volgens Bolletje een goed voorbeeld van de vernieuwende media-aanpak die het koekmerk hanteert om een nieuwe doelgroep aan te spreken.
‘We zijn dit jaar gestart met een andere stijl van communicatie, die past bij de wijze waarop potentiële Bolletjefans zich oriënteren op ontbijtproducten. Onze eerdere samenwerking met Rasti Rostelli en Hans Klok lieten de nieuw ingeslagen weg goed zien. De denkwijze en humoristische inslag van Kakhiel past hier ook perfect bij’, aldus Elbert Ricken marketing manager van Bolletje.
Deelnemers dienen hun foto op Facebook en Instagram te voorzien van de hashtags #ikwilbolletje en #walibi. Ook via Kakhiel's vriendin @Zwokbor worden fans getriggerd om deel te nemen aan de actie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!