Beter Bed heeft per 1 juli het Haagse Zuiver Media als nieuwe mediabureau gekozen om planning en buying te doen voor de diverse formules en merken die onder het bedrijf vallen.
Marketingmanager Karen Kraima licht toe: 'Het nieuwe mediabureau van Beter Bed moest een slagvaardig, flexibel en transparant bureau met korte lijnen zijn. Zuiver Media voldoet aan al deze eisen. Ze zijn sinds de zomercampagnes aan de slag met alle media-inkoop voor Beter Bed, Beddenreus en M line.'
Niet meer bij elkaar passen
Begin dit jaar bleek dat Beter Bed en GroupM-dochter MediaCom met elkaar hadden gebroken. Volgens Beter Bed marketingmanager Karen Kraima pasten de twee ‘niet meer helemaal goed bij elkaar’.
CEO Maiko Valentijn van MediaCom zei dat zijn bureau de relatie had opgezegd. 'Na aantal fantastische jaren samen vinden wij dat de rol die ze een mediabureau toedichten niet in deze tijd past.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!