De podcast over marketing en media waarmee je binnen 15-20 minuten op de hoogte bent van alles wat er speelt in medialand. Daniel Kok en Thijs van Dijk praten je bij onder het genot van een goede bak koffie.
n deze extra lange aflevering van Bakkie Media die in het teken staat van het jaarlijkse nieuwjaarsevent in media & marketing 'Koffiedik Kijken' gaan we vooruitkijken. We hebben een aantal media Nostradamussen gevraagd om hun voorspellingen te geven voor 2021.
We horen Carolien van 't Hek en Yvonne Prins, het co-leadership team van mediabureau UM over waarom knikkeren weer helemaal hot wordt. Baba Touré wordt volgens hen ook in 2021 the man to watch.
Brian Hirman van GUC Agency denkt dat Alexander Klöpping en Sebastiaan van der Lans gaan shinen en hij heeft hoge verwachtingen van het merk Heineken. Hannes van Raaij van ACE ziet een nog grotere opkomst van 'the connected brands' in 2021 en deelt vooral complimenten uit aan zijn eigen mensen.
En last but not least deelt Chris Carroll van het IOC zijn visie op de wereld anno nu en gelooft hij dat 'humanity' in 2021 een nog grotere rol gaat spelen, zeker als de unlocking straks wereldwijd gaat beginnen. En krijgen we dit jaar een Baby Biden?
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!