Bakkie Media S03E07 - Breaking News
Back in Business. Na een aantal maanden te hebben genoten van hun welverdiende rust keren de Bakkie Media mannen terug uit hun podcastpensioen. Passend bij het thema van deze aflevering over journalistiek anno 2022 bespreken ze de rol van onderzoeksjournalisten, de kracht van branded content en een goed verhaal. Ook gaat het over nepjournalisten, fake news versus real news en de kracht van framing.
Dit keer hebben we twee ware liefhebbers van content die impact maakt te gast. Wilfred Mons, branded content director bij NRC Media en Tjerk de Vries, contentregisseur bij brand studio MHX van Mediahuis.
En natuurlijk is er weer een zeer zorgwekkende complottheorie uit de koker van Thijs en breekt Daniel een lans voor Malcolm Gladwell, voormalig journalist bij de NY Times en podcastmaker van een van de beste podcasts ooit: Revisionist History
Voldoende redenen om weer te luisteren naar deze aflevering!
Bakkie Media is ook terug te vinden op social media:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!