Van Eijkeren onderzocht welke factoren binnen user generated content bepalend zijn voor de online interactie tussen organisaties en hun klanten op sociale media.
De jury meldt: 'Ze gaf goede praktische tips met betrekking tot het gebruik van sociale media voor bedrijven. De toepasbaarheid gaf dan ook de doorslag bij de winst van Anouk.'
Van Eijkeren heeft afgezien van het aangeboden traineeship bij Mindshare, maar is wel zeer blij met de titel. De nummer 2 van de scriptieprijs, Stefan de Waal, is inmiddels wel begonnen aan een traineeship bij Mindshare. Hij loopt een half jaar mee op de afdelingen Business Intelligence en Digital.
De Mindshare Thesis Award is een prijs voor de meest originele scriptie op het gebied van media voor studenten van de Vrije Universiteit en de Universiteit van Amsterdam. Mindshare deelt de award jaarlijks uit in samenwerking met Faculteitsvereniging EOS (VU) en Studievereniging Mercurius (UvA).
Foto vlnr: Ruud de Langen (CEO Mindshare), Anouk van Eijkeren, Thom Wernke (EOS)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!