Een online videocampagne voor Seat moet kijkers een nieuw perspectief geven op design, op schoonheid en op stedelijke creativiteit. Geïnspireerd door de nieuwe SEAT Ateca. Gedreven door de stad. Sunshine and Sausages bedacht het concept. TheBoardRoom en Made.for.Digital produceerden de videocontent.
Fotograaf, interieurontwerper en ondernemer
In de film Point of View maak je kennis met drie creatieve professionals die van anders kijken hun vak hebben gemaakt. Fotograaf Alek Bruessing (oa JFK Magazine, Quote, Vrij Nederland), interieurontwerper Sanne Schenk (oa Vondelgym II) en ondernemer Sander Groet (A'DAM-toren) laten je zien dat als je anders om je heen kijkt, je kunt ontdekken hoeveel schoonheid er om je heen te vinden is.
Point of View is te bekijken op seat.nl/pointofview en kom je tegen op YouTube, Facebook en in Volkskrant Magazine.
Credits
Klant: SEAT Nederland
Bureau: Sunshine and Sausages
Verantwoordelijk bij klant: Onno Wittenberg, Ellen van Leeuwen, Michael Dekker
Account: Judith van Vliet, Nick van Kuijk
Concept: Jeroen Huisman, Lennard Freij, Paul van Vliet
Art: Lennard Freij
Copy: Paul van Vliet
Strategie: Jeroen Huisman
Agency producer: Sophie Hendriks
Hoofdfilm
Regie: Patrick Louwerse
Productie: TheBoardRoom
Executive Producer: Kerstin Kambier
Production Manager: Jim Bresser
DOP: Gábor Deák
Video Projection: Circus Family
Music & Sound Design: Sharkee
Offline Editor: Gert-Willem Visser
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!