Amsterdamse makers spelen de hoofdrol in Seat-reclame

Campagne 'Point of View' introduceert nieuwe Seat Ateca

Een online videocampagne voor Seat moet kijkers een nieuw perspectief geven op design, op schoonheid en op stedelijke creativiteit. Geïnspireerd door de nieuwe SEAT Ateca. Gedreven door de stad. Sunshine and Sausages bedacht het concept. TheBoardRoom en Made.for.Digital produceerden de videocontent.

Fotograaf, interieurontwerper en ondernemer

In de film Point of View maak je kennis met drie creatieve professionals die van anders kijken hun vak hebben gemaakt. Fotograaf Alek Bruessing (oa JFK Magazine, Quote, Vrij Nederland), interieurontwerper Sanne Schenk (oa Vondelgym II) en ondernemer Sander Groet (A&;DAM-toren) laten je zien dat als je anders om je heen kijkt, je kunt ontdekken hoeveel schoonheid er om je heen te vinden is.

 

Point of View is te bekijken op seat.nl/pointofview en kom je tegen op YouTube, Facebook en in Volkskrant Magazine.

Credits

Klant: SEAT Nederland

Bureau: Sunshine and Sausages

Verantwoordelijk bij klant: Onno Wittenberg, Ellen van Leeuwen, Michael Dekker

Account: Judith van Vliet, Nick van Kuijk

Concept: Jeroen Huisman, Lennard Freij, Paul van Vliet

Art: Lennard Freij

Copy: Paul van Vliet

Strategie: Jeroen Huisman

Agency producer: Sophie Hendriks

Hoofdfilm

Regie: Patrick Louwerse

Productie: TheBoardRoom

Executive Producer: Kerstin Kambier

Production Manager: Jim Bresser

DOP: Gábor Deák

Video Projection: Circus Family

Music & Sound Design: Sharkee

Offline Editor: Gert-Willem Visser

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie