DPG Media presenteert een nieuwe Donald Duck-app die luister bij wordt gezet met een 360º-campagne, ontwikkeld door Bruut Amsterdam. Volgens DPG biedt de applicatie kinderen een veilige plek waar ze elke dag weer kunnen ontspannen en leren. De toepassing zou geen vervanging zijn van het weekblad maar een toevoeging.
Behoeften lezers vervullen
Joyce Nieuwenhuijs, directeur magazines bij DPG Media, noemt de Dondld Duck-app een mix van innovatie en vakmanschap die moet voorzien in de behoeften van de lezers.
‘Het moment dat het blad op de deurmat valt blijft even spannend, maar dit vullen we aan met dagelijkse digitale content. Met het grote voordeel dat, zelfs volwassenen nu, overal kunnen ‘Ducken’.’
De Donald Duck-commercial
Campagne tag-on
Campagne-uitrol
De bijbehorende campagne is geregisseerd door Joris Noorderbos en wordt uitgerold op tv, radio, op social en op digitale buitenreclame. De campagne loopt tot 10 oktober.
In opdracht van DPG Media produceerde Bruut Amsterdam eerder de campagne ter ere van het 75-jarig bestaan van het AD.
Lees ook: Weer nieuwe hoofdredacteur benoemd bij DPG Media: Ferdi Felderhof leidt Donald Duck
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!