Allard Ruyl is de nieuwe CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Hij krijgt de leiding over de ontwikkeling en uitbreiding van de salesrelaties met de mediabureaus en adverteerders die partner zijn van Talpa Network.
Het is een opvallende move, want Ruyl verlaat BrandDeli, het full service mediabedrijf wat hij opzette in 2013 en waar hij sindsdien CEO van was.
Ruyl volgt Peter de Mönnink op bij Talpa Media Solutions, de one-stop-shop die Talpa Network adverteerders biedt. Daarmee kunnen klanten via alle kanalen - behalve print - aanwezig zijn.
De Mönnink werd onlangs CEO van Talpa Network.
'Nieuw avontuur'
Onder leiding van Ruyl groeide BrandDeli in vijf jaar tijd uit tot een van de grootste spelers in de Nederlandse tv-markt van reclameverkoop en brand partnerships. De overstap van Allard Ruyl naar Talpa Network gaat in goed overleg. Hij gaat 'zo snel als mogelijk' in zijn nieuwe rol aan de slag.
Ruyl: 'Ik ga BrandDeli verlaten om een nieuw avontuur aan te gaan bij Talpa Network. Een unieke kans, maar ik vind het ook moeilijk om dit prachtige bedrijf achter me te laten. Het is geen verrassing dat ik heilig geloof in het creëren van totaaloplossingen voor adverteerders. Ik ben er daarom van overtuigd dat we met Talpa Media Solutions de strategische samenwerkingen met adverteerders tot grote hoogte kunnen uitbouwen.'
Peter de Mönnink: 'Allard Ruyl is wat ons betreft de juiste man op de juiste plek om Media Solutions tot volle bloei te laten komen. Hij neemt uit zijn verleden de ervaring mee waar wij naar op zoek waren. Talpa Network is een bedrijf dat zich in hoog tempo ontwikkelt en Media Solutions is daar als saleshuis een cruciaal onderdeel van.'
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!