Door Marloes Gort
Iedereen heeft zo z'n favoriete producten in de supermarkt. Je zou er tijdens je boodschappenrondje zelfs met je ogen dicht op af kunnen lopen, weet exact te vertellen wat erin zit en hoeft nog nét geen tweede koelkast aan te schaffen om je voorraad in kwijt te kunnen.
Albert Heijn weet dit als geen ander en vraagt klanten om virtueel de liefde te verklaren aan hun favoriete eigenmerkproduct. Nederlanders laten hun creativiteit direct de vrije loop en krijgen daar van de supermarkt een net zo creatieve verrassing voor terug.
Albert Heijn is benieuwd naar de meest geliefde eigenmerkproducten en roept klanten op om helemaal los te gaan.
En dat hoeft de supermarkt geen twee keer te vragen.
De klanten hebben hun hart niet voor niets uitgestort, want ze worden door Albert Heijn verrast met creatieve prijzen.
Een van de winnaars laat direct van zich horen en deelt haar (tzat)zieke buit.
Deze actie valt bij velen in de smaak.
Albert Heijn-klanten bieden zich dan ook massaal aan voor een tweede deel.
In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!