Als je de afgelopen jaren een beetje tijd hebt rondgebracht op het wereldwijde web dan heb je ongetwijfeld wel eens gelezen over de eetrijpe avocado van de Albert Heijn. Mensen hebben nogal wat bedenkingen over het 'eetrijpe', maar Albert Heijn weet daar wel raad mee.
Op de pagina van de Albert Heijn wordt geregeld geklaagd over de eetrijpe avocado.
Albert Heijn heeft door dat deze klachten nogal vaak voorkomen en reageert ludiek.
Ondertussen haakt Albert Heijn gewoon nog lekker in op Game of Thrones alsof er niets aan de hand is.
En door zo'n post lok je natuurlijk reacties uit, maar Albert Heijn kan er tegen.
Het is zoals de gouden wikkel in Sjakie en de chocoladefabriek.
Voor Lesley is de vergelijking zo gemaakt.
Nu.nl bracht een nieuwsbericht maar gooide er ook even een sneer richting Albert Heijn in.
Albert Heijn reageert daar heel sportief op.
De avocado wordt zelfs bij het Eurovisie Songfestival betrokken.
En dat blijft bij Albert Heijn ook niet onopgemerkt.
Ook de Speld waagt een artikel aan de avocado.
En Albert Heijn’s reactie stelt zeker niet teleur.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Britt Willemsen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!