Albert Heijn reageert met pit op grappen over hun avocado's

Het meest opmerkelijke en bijzondere werk op sociale media.

Als je de afgelopen jaren een beetje tijd hebt rondgebracht op het wereldwijde web dan heb je ongetwijfeld wel eens gelezen over de eetrijpe avocado van de Albert Heijn. Mensen hebben nogal wat bedenkingen over het 'eetrijpe', maar Albert Heijn weet daar wel raad mee. 

Op de pagina van de Albert Heijn wordt geregeld geklaagd over de eetrijpe avocado.

Ghita avocado

Albert Heijn heeft door dat deze klachten nogal vaak voorkomen en reageert ludiek.

Reactie Albert Heijn

Ondertussen haakt Albert Heijn gewoon nog lekker in op Game of Thrones alsof er niets aan de hand is.

Drakenei

En door zo'n post lok je natuurlijk reacties uit, maar Albert Heijn kan er tegen.

Reacties

Het is zoals de gouden wikkel in Sjakie en de chocoladefabriek.

Meer reacties

Voor Lesley is de vergelijking zo gemaakt.

Lesley reactie

Nu.nl bracht een nieuwsbericht maar gooide er ook even een sneer richting Albert Heijn in.

Nu.nl

Albert Heijn reageert daar heel sportief op.

Gegrilde avo

De avocado wordt zelfs bij het Eurovisie Songfestival betrokken.

En dat blijft bij Albert Heijn ook niet onopgemerkt.

Ook de Speld waagt een artikel aan de avocado.

De Speld

En Albert Heijn’s reactie stelt zeker niet teleur.

Miley Cyrus

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Britt Willemsen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie