In het televisieprogramma krijgen creatieve geesten de kans om hun goede idee te laten zien. Zij kunnen daar een geldbedrag mee winnen en maken kans hun uitvinding daadwerkelijk in de winkel terug te zien.
Albert Heijn sponsort dit jaar het programma. Samen met het Beste Idee van Nederland gaat Albert Heijn op zoek naar handige productideeën die het dagelijkse huishouden makkelijker maken. Producten die een goede aanvulling vormen op het non food assortiment maken kans om in het schap te komen. In het programma zal Sander van der Laan, algemeen directeur Albert Heijn een aantal keer optreden als special guest.
De focus van 'Het Beste Idee van Nederland' ligt op innovatieve ideeën op het gebied van non food. Albert Heijn introduceerde in februari dit jaar een vernieuwd non food assortiment van ruim 1.200 artikelen onder het AH-Huismerk.
Het volledige assortiment is opgenomen in de 47 grootste Albert Heijn winkels. De overige winkels bieden, afhankelijk van hun grootte, een gedeelte van het assortiment aan.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!