StukTV stapte recent over naar Videoland. De overstap betekent dat de advertentieverkoop rondom alle programma's van StukTV nu exclusief via Ad Alliance plaatsheeft. Dat geldt ook voor de advertentieverkoop van alle sociale kanalen (TikTok, Youtube en Instagram), in samenwerking met partner We Are Era.
Sinds afgelopen zaterdag is de eerste aflevering van ‘Het Jachtseizoen: Most Wanted’ te streamen bij Videoland. Het eerste programma dat de mannen van StukTV voor Videoland maakten, sinds ze tijdens de RTL-presentatie aankondigden over te stappen.
Head of client leads Richard Knaap: 'StukTV is een online begrip in Nederland. Met meer dan 2,5 miljoen abonnees op YouTube, is StukTV al twaalf jaar een van de grootste online-entertainmentkanalen van Nederland. Een kwalitatief sterk merk dat perfect past bij de lokale premium content van Videoland en binnen het total video-portfolio van Ad Alliance. De programma’s die de mannen gaan maken voor Videoland lenen zich goed voor branded content-samenwerkingen.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!