Adobe Advertising Cloud voegt digitale audio toe aan het cross-channel demand-side platform (DSP). Hierbij wordt gebruik gemaakt van Spotify voor digitale audio, display en videoadvertentieformats binnen Adobe Advertising Cloud.
Betekenisvolle brand messaging
‘Het gebruik van digitale audio groeit explosief’, zegt Brit Sundberg, verantwoordelijk voor Programmatic Media & Data Strategy bij Dr. Pepper Snapple Group (één van de meer dan vijftig organisaties die succesvol een campagne lanceerde via een closed bèta-DSP van Adobe Advertising Cloud).
‘Spotify biedt een echte cross-channel-strategie aan, maar ook advertentiemogelijkheden die de interactie aangaan met consumenten op een volledig nieuwe en natuurlijke manier. Deze integratie in Adobe Advertising Cloud geeft ons onmiddellijk data voor zowel desktop als mobiel, en staat ons toe om aan betekenisvolle brand messaging te doen, op het juiste moment en aan het juiste publiek.’
Marketeers kunnen de DSP van Adobe Advertising Cloud gebruiken om meerdere advertentieformats tegelijk aan te kopen via het premium cross-platformkanaal van Spotify, waaronder mobiele in-appaudio van vijftien en dertig seconden met bijhorende banner, statische en rich-mediadisplay op desktop, en digitale video op zowel desktop als in een mobiele app.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!