Accenture Interactive begint ook in Nederland een digital ad-buying divisie
Accenture Interactive kondigt internationaal een digital ad-buying divisie aan met de naam ‘Programmatic Services'. Het is een signaal dat de marketingservicestak van de international consultancy een groter deel van advertentiebudgetten weg wil halen bij de traditionele bureaus.
Woordvoerster Anja van Beijnum bevestigt dat de consultant deze diensten ook hier in Nederland gaat aanbieden. 'We introduceren Programmatic Services ter aanvulling op het portfolio experience services - geleverd door Mobgen, onderdeel van Accenture Interactive - waarmee we onze klanten helpen de beste klantervaringen te creëren, bouwen en uit te voeren.
Concreet betekent het dat Accenture 'helpt met het ontwerpen, bouwen en bemannen van interne trading desks of met het uitvoeren van wereldwijde digitale mediacampagnes voor klanten'.
Het Accenture Interactive Programmatic Services-aanbod richt zich volgens Van Beijnum op digitale media. 'Er zijn geen plannen voor traditionele media-inkoop.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid