Overslaan en naar de inhoud gaan

Accenture Interactive begint ook in Nederland een digital ad-buying divisie

Klanten van Accenture maken zich zorgen om niet-transparante markt. Andersom vragen mediabureaus zich af hoe onafhankelijk consultants zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Accenture Interactive kondigt internationaal een digital ad-buying divisie aan met de naam ‘Programmatic Services'. Het is een signaal dat de marketingservicestak van de international consultancy een groter deel van advertentiebudgetten weg wil halen bij de traditionele bureaus. 

Woordvoerster Anja van Beijnum bevestigt dat de consultant deze diensten ook hier in Nederland gaat aanbieden. 'We introduceren Programmatic Services ter aanvulling op het portfolio experience services - geleverd door Mobgen, onderdeel van Accenture Interactive - waarmee we onze klanten helpen de beste klantervaringen te creëren, bouwen en uit te voeren.

Concreet betekent het dat Accenture 'helpt met het ontwerpen, bouwen en bemannen van interne trading desks of met het uitvoeren van wereldwijde digitale mediacampagnes voor klanten'.  


Het Accenture Interactive Programmatic Services-aanbod richt zich volgens Van Beijnum op digitale media. 'Er zijn geen plannen voor traditionele media-inkoop.'

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in