10 bedrijven die met geniale inhakers pal achter Oranje op het EK staan

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Door Marloes Gort

Het Nederlands elftal heeft de groepsfase van het EK misschien niet met een knaller van een wedstrijd afgesloten, maar aan de steun van Nederland kan het niet hebben gelegen. Veel straten kleurden de afgelopen weken immers oranje en ook veel bedrijven kwamen online in actie voor het elftal.

Met deze tien inhakers scoorden merken tijdens de groepsfase van het EK in ieder geval een hoop punten.

Hema gooide voor de eerste EK-wedstrijd tegen Polen meteen effe een balletje op.

Voetbal, pizza... ze zijn allebei rond.

Op de voorspellingen die Wout Weghorst vlak voor de wedstrijd naar zijn vriendin appt, kan IKEA bouwen.

Wat Coop betreft had de EK-wedstrijd tegen Frankrijk op rolletjes moeten lopen.

Ook EasyToys heeft wel een (gebroken) neusje voor speelse inhakers.

MediaMarkt was ervan overtuigd dat het elftal zou vlammen.

Over flammen gesproken...

Albert Heijn had nog wel een apfeltje met de Oostenrijkers te schillen.

Er werd in ieder geval één team aan het wenen gebracht tijdens de laatste EK-wedstrijd.

Jumbo is vooral benieuwd naar wat het elftal in de achtste finales voorgeschoteld krijgt…

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door Jumbo (@jumbo)

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie