Overslaan en naar de inhoud gaan

Zoektocht naar de Sterren van Timing

Omdat Timing vindt dat uitvoerend werk meer waardering verdient, biedt de uitzendorganisatie alle doeners van Nederland letterlijk een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door alle doeners in de spotlight te zetten, wil Timing in Nederland meer waardering creëren voor mensen met een uitvoerende baan. “Veel mensen zijn zich er niet van bewust dat doeners de ruggengraat van onze economie zijn. We vinden het dan ook onterecht dat er altijd veel en interessant gepraat wordt over functies als die van ingenieur, arts of advocaat, terwijl over uitvoerende functies vaak minder hoog wordt opgegeven. Daarom vinden wij het tijd dat doen-werk meer waardering krijgt. Met initiatieven als ‘de Sterren van Timing’ vragen wij aandacht voor de doeners in Nederland”, aldus Paul Haarhuis, Commercieel Directeur bij Timing.

related partner content for mobile comes here

Kandidaten kunnen zich aanmelden via . De twaalf auditanten die de meeste stemmen weten te verzamelen (door hun filmpjes te verspreiden via sociale media) gaan door naar de finale. In januari 2014 is de winnaar bekend.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in