Overslaan en naar de inhoud gaan

Thijs de Boer ECD GreyPossible Benelux

Thijs de Boer is aangesteld als executive creative director bij GreyPossible Benelux, het bureau dat recent ontstond uit de fusie tussen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Boer is binnen het Benelux-managementteam creatief eindverantwoordelijk.

related partner content for mobile comes here

Hij voerde de afgelopen jaren de creatieve directie bij Havas Worldwide Amsterdam, waar hij onder meer verantwoordelijk was voor campagnes van Het Metropole Orkest, Citroën en Peugeot.
Samen met zijn toenmalige partner Peter Hamelinck (inmiddels werkzaam bij G-Star) bracht hij het bureau in 2012 terug in de top 10 van meest bekroonde bureaus van Nederland.

Op 10 april meldde het vertrek van Floris van Hasselt, die zes jaar ceo was van Havas.
Christian de la Villehuchet, ceo Europe, kondigde toen aan binnenkort een nieuw ceo te benoemen.

De Boer over zijn overstap: 'GreyPossible is een bureau met een sterk digitaal DNA en mensen die merken snappen.'

Patrick Joore, managing director: 'De afgelopen twee jaar hebben we een enorme ontwikkeling doorgemaakt. We zijn samenwerkingsverbanden aangegaan, hebben de structuur van het bureau aangescherpt en veel nieuwe klanten gewonnen. Met de komst van Thijs, die de afgelopen jaren heeft bewezen merken ook digitaal op de kaart te kunnen zetten, hebben we alles in huis om GreyPossible verder gestalte te geven.'

GreyPossible Benelux heeft 32 medewerkers en klanten als Skoda, 3M, Neckermann Reizen, Omega Pharma, Unilever, Sennheiser en Allianz.
Het maakt onderdeel uit van Grey Group en Possible Worldwide en hoort bij WPP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in