Thijs de Boer ECD GreyPossible Benelux
De Boer is binnen het Benelux-managementteam creatief eindverantwoordelijk.
Hij voerde de afgelopen jaren de creatieve directie bij Havas Worldwide Amsterdam, waar hij onder meer verantwoordelijk was voor campagnes van Het Metropole Orkest, Citroën en Peugeot.
Samen met zijn toenmalige partner Peter Hamelinck (inmiddels werkzaam bij G-Star) bracht hij het bureau in 2012 terug in de top 10 van meest bekroonde bureaus van Nederland.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Op 10 april meldde Adformatie het vertrek van Floris van Hasselt, die zes jaar ceo was van Havas.
Christian de la Villehuchet, ceo Europe, kondigde toen aan binnenkort een nieuw ceo te benoemen.
De Boer over zijn overstap: 'GreyPossible is een bureau met een sterk digitaal DNA en mensen die merken snappen.'
Patrick Joore, managing director: 'De afgelopen twee jaar hebben we een enorme ontwikkeling doorgemaakt. We zijn samenwerkingsverbanden aangegaan, hebben de structuur van het bureau aangescherpt en veel nieuwe klanten gewonnen. Met de komst van Thijs, die de afgelopen jaren heeft bewezen merken ook digitaal op de kaart te kunnen zetten, hebben we alles in huis om GreyPossible verder gestalte te geven.'
GreyPossible Benelux heeft 32 medewerkers en klanten als Skoda, 3M, Neckermann Reizen, Omega Pharma, Unilever, Sennheiser en Allianz.
Het maakt onderdeel uit van Grey Group en Possible Worldwide en hoort bij WPP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid