Overslaan en naar de inhoud gaan

Zilveren Kruis winnaar beste radiocommercial oktober

‘Vragen’ van Zilveren Kruis is door consumenten als beste beoordeeld in de radiocommercial van de maand verkiezing van het Radio Advies…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de commercial speelt Zilveren Kruis in op vragen die consumenten hebben over veranderingen in de zorg. Vooral vrouwen en de doelgroep tussen dertien en 34 jaar gaven deze radioreclame een hoge waardering. De commercial is met deze beoordeling genomineerd voor de jaarlijkse RAB Radio Awards Publieksprijs die begin 2013 wordt uitgereikt.

related partner content for mobile comes here

Met een zeer klein verschil is de radiocommercial van SIRE over het virtuele product ‘Tolerantie’ tweede geworden in de oktober verkiezing. De commercial ‘Afrika’ van DierenPark Amersfoort werd derde.

Het onderzoek is uitgevoerd door Ruigrok | NetPanel in opdracht van RAB. In totaal 618 Nederlanders van 13-64 jaar hebben twintig radiocommercials beoordeeld. De totale steekproef is representatief voor de Nederlander van 13-64 jaar op basis van leeftijd en geslacht. De datacollectie vond plaats van 1 tot en met 5 november 2012.

Beluister hieronder de radiocommercials:

Zilveren Kruis Vragen:

SIRE Tolerantie

DierenPark Amersfoort Afrika

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in