Overslaan en naar de inhoud gaan

Zilveren Kruis wil een beetje ontspanning in gezondheid brengen

De 'gezondheidsverzekeraar' zet in de gelanceerde campagne een nieuwe gedachte centraal: Gezondheid is geen wedstrijd.
Zilveren Kruis wil een beetje ontspanning in gezondheid brengen
Zilveren Kruis wil een beetje ontspanning in gezondheid brengen
© Dawn
Zilveren Kruis wil een beetje ontspanning in gezondheid brengen
Zilveren Kruis wil een beetje ontspanning in gezondheid brengen
© Dawn

Zilveren Kruis lanceert een campagne waarin een nieuwe gedachte centraal staat: Gezondheid is geen wedstrijd. Dat wil de gezondheidsverzekeraar, zoals Zilveren Kruis zich noemt, laten zien ‘door een beetje ontspanning in gezondheid te brengen’. In de campagne wordt opgeroepen om de TotaalCheck te doen, om zo het eigen beste gezondheidsstappen-plan te achterhalen.

related partner content for mobile comes here

De campagne is ontwikkeld door Dawn.

Mensen motiveren

De gezondheidsverzekeraar zegt zich te bewegen vanuit de overtuiging dat gezondheid een totaalplaatje is; een optelsom van kleine stapjes die allemaal meetellen. 

Om mensen te motiveren tot die stappen, wil Zilveren Kruis met de aangeboden TotaalCheck inzichten bieden in de betreffende levensstijl. ‘We laten vervolgens zien hoe er in een eigen tempo dingen veranderd kunnen worden. Op een manier die wél bij de persoon past.’

In aanvullende verzekeringen worden volgens Zilveren Kruis onder andere; healthchecks, laagdrempelige trainingen, mindfulness en slaapcursussen aangeboden om zo een ‘brede gezondheid voor iedereen’ te bieden.

De campagne-video

Zilveren Kruis - Gezondheid is geen wedstrijd

Gezondheid populariseren

Esther Overmars, strategy director bij Dawn, legt uit dat het bureau samen met Zilveren Kruis intensief samengewerkt heeft om de inzichten om te zetten naar die heldere claim dat gezondheid geen wedstrijd is.

'Zo willen we gezondheid letterlijk populariseren met een through the line campagne die heel breed wordt ingezet.’

Lees ook: Dawn vaart met wind in de zeilen vernieuwde koers

Credits:

Klant: Zilveren Kruis

Bureau: Dawn

Productiemaatschappij: Czar

Mediabureau: Mindshare

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in