Overslaan en naar de inhoud gaan

WNF vernieuwt communicatie

Het Wereld Natuur Fonds heeft drie veranderingen doorgevoerd op het gebied van haar communicatie met het Nederlands publiek: een nieuwe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 7 augustus is het gestart met haar nieuwe corporate campagne 'Beleg in een echt groeifonds. Wereld Natuur Fonds', die is ontworpen in samenwerking met Imagine uit Amsterdam. Doel van de campagne is het belang van natuurbescherming in de perceptie van het Nederlands publiek te vergroten en daarmee de betrokkenheid bij het werk van het WNF te laten toenemen. Ook moet de campagne een bredere lading geven aan het merk WNF. De organisatie doet meer dan voor bedreigde dieren opkomen.

related partner content for mobile comes here

Het WNF zet de volgende middelen in: een tv-commercial, advertenties in diverse media, Boomerangcards, een banner en posters.

Naast de corporate campagne heeft het WNF een huisstijlverandering ondergaan. De basishuisstijlmiddelen, lettertypes en publicaties worden gerestyled. Enterprise IG heeft wereldwijd het Pandalogo aangepast.

Tot slot heeft het donateursblad Panda een koerswijziging ondergaan. Het blad zal meer de rol van het Fonds in de mondiale natuurbescherming verduidelijken en het moet de lezers beter informeren. enthousiasmeren en stimuleren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in