Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Schendel vertrekt als directeur Communicatie Amsterdam

Het bericht haalde de landelijke kranten niet, maar Het Parool wist onlangs te melden dat Amsterdam op zoek moet naar een nieuwe directeur…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Het Parool kwam Van Schendel in de problemen ‘doordat de kloof tussen hem en zijn medewerkers steeds groter werd en uiteindelijk leidde tot onwerkbare verhoudingen’. De krant meldt dat Van Schendel anderhalf jaar lang 'kennismakingsgesprekken' voerde, zonder dat hij op zijn medewerkers kon overbrengen wat zijn visie was op het PR-beleid. Gebrek aan vertrouwen bij zijn medewerkers over Van Schendels deskundigheid, zou volgens Het Parool tot een onwerkbare situatie geleid hebben. Tussenkomst van een externe adviseur kon beide partijen niet bij elkaar brengen.

related partner content for mobile comes here

Wie Van Schendel gaat opvolgen is niet bekend. Van Schendels taken worden voorlopig waargenomen door plaatsvervangend directeur Anne-Lies de Hommel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in