Overslaan en naar de inhoud gaan

Snelle opmars digitale tv in Groot-Brittannië

Uit een onderzoek van Strategy Analytics met de titel 'Interactive Digital Television: Worldwide Market Forecasts' komt naar voren dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoewel Amerika toch het televisieland bij uitstek is, blijkt Engeland het meest vooruitstrevend te zijn op de digitale televisiemarkt. Strategy Analytics verwacht dat 29 pct van de Britse huishoudens aan het eind van 2000 overgeschakeld zal zijn op interactieve tv tegenover 24 pct van de Amerikaanse en 15 pct van de Franse huishoudens.

related partner content for mobile comes here

"Miljoenen consumenten over de hele wereld geven aan dat ze bereid zijn om meer te betalen voor betere televisie", aldus David Mercer, senior analist bij Strategy Analytics. De belangrijkste digitale tv-operators, waaronder het Franse 'TPS' en het Engelse 'Open' bieden nu al interactieve diensten als e-mail, homeshopping, thuisbankieren en spelletjes via de beeldbuis.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in