Sire stopt met vuurwerkcampagne
De vuurwerkcampagne (‘Je bent een rund als je met vuurwerk stunt’) van de Stichting Ideële Reclame (Sire) komt in het vervolg onder de…
Sire, die 25 jaar lang verantwoordelijk was voor de campagne, vindt het doel bereikt. Zo is naar aanleiding van de aparte zwerfvuurwerkcampagne het aantal slachtoffers door zwerfvuurwerk gedaald van 32 procent in ‘98/’99 naar 18 procent afgelopen jaarwisseling. Andere campagnethema’s, zoals ‘Pesten’, ‘Donorcodicil’ en ‘Rouw’, zijn eerder eveneens overgedragen aan reguliere maatschappelijke organisaties, om plaats te maken voor nieuwe campagnes (‘Dyslexie’, ‘Stigmatisering’ en ‘Empathie’) en extra ruimte te creëren voor bestaande, zoals ‘De maatschappij dat ben jij’.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid