Sire stopt met vuurwerkcampagne
De vuurwerkcampagne (‘Je bent een rund als je met vuurwerk stunt’) van de Stichting Ideële Reclame (Sire) komt in het vervolg onder de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Sire, die 25 jaar lang verantwoordelijk was voor de campagne, vindt het doel bereikt. Zo is naar aanleiding van de aparte zwerfvuurwerkcampagne het aantal slachtoffers door zwerfvuurwerk gedaald van 32 procent in ‘98/’99 naar 18 procent afgelopen jaarwisseling. Andere campagnethema’s, zoals ‘Pesten’, ‘Donorcodicil’ en ‘Rouw’, zijn eerder eveneens overgedragen aan reguliere maatschappelijke organisaties, om plaats te maken voor nieuwe campagnes (‘Dyslexie’, ‘Stigmatisering’ en ‘Empathie’) en extra ruimte te creëren voor bestaande, zoals ‘De maatschappij dat ben jij’.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid