WK Voetbal-radio onder eigen merk
Het bedrijf Alko Media start met branded radio-stations rondom het WK Voetbal in 2010.
Met WK radio kunnen bedrijven en organisaties hun eigen non-stop radiostation rondom het WK Voetbal aanbieden op hun eigen website en onder hun eigen merk.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaUitzenden is ook mogelijk via diverse landelijke online portals. De streams van de uitzendingen zijn te ontvangen via bijna alle typen mobiele telefoons, zo meldt het persbericht.
De WK-stations worden voorzien van WK nieuws, updates, interviews, reportages, actuele speelschema’s en het weer in Zuid-Afrika. Ook is er plaats voor het reguliere nationale en internationale nieuws.
Elk station krijgt een eigen WK muziekformat en per WK station wordt een eigen vormgeving geproduceerd.
Volgens initiatiefnemer en eigenaar Alex Kok is branded radio geschikt om gedurende een bepaalde tijd speciale acties of promoties onder de aandacht te brengen, of ‘om gedurende een langere periode een dynamisch middel te hebben om je doelgroep te binden. En het WK voetbal is een uitgelezen gelegenheid om branded radio in te zetten: er is veel interesse bij het publiek voor het WK, het Nederlands elftal heeft zich met overmacht gekwalificeerd, en de locatie, Zuid-Afrika is bijzonder en zal op zich al de nodige rumoer met zich meebrengen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid