Sanoma met online platform Budhi
Deze vrouwen 'denken na over waarom bepaalde dingen in het leven gebeuren en wat ze er eventueel van kunnen leren'. Budhi heeft als doel in grote of kleine mate te inspireren, iets te raken of een glimlach op het gezicht te toveren. Op een luchtige en toegankelijke manier is het een spiegel voor veel vrouwen, aldus Sanoma Uitgevers.
De pay-off is pumps, liefde en buddha. Budhi moet zelfreflectie, bewustwording en het uiterlijk combineren. Zo vind je op de site blogs van vrouwen en mannen die, geïnspireerd door hun eigen leven, schrijven over liefde, mode & beauty en bewustwording. Verder kunnen bezoekers van Budhi hun eigen ervaringen delen, zich laten inspireren door beeld en korte inspiratie-quotes. Op de site kun je ook inzichtkaarten trekken. Budhi ziet een inzichtkaart als een steuntje in de rug. Het is geen waarheid, maar kan wel iets in je raken.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet idee voor de site komt van Marjolein ter Braak (27), afgestudeerd in Communicatie. Ze presenteerde vorig jaar haar plan aan mediaconcern Sanoma Uitgevers, die haar de kans heeft gegeven het idee te vertalen naar een online platform.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid