Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma met online platform Budhi

Budhi.nl is het nieuwe online platform van Sanoma Uitgevers dat zich richt op vrouwen van 25 tot 40 jaar die mode- en beautybewust zijn én…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze vrouwen 'denken na over waarom bepaalde dingen in het leven gebeuren en wat ze er eventueel van kunnen leren'. heeft als doel in grote of kleine mate te inspireren, iets te raken of een glimlach op het gezicht te toveren. Op een luchtige en toegankelijke manier is het een spiegel voor veel vrouwen, aldus Sanoma Uitgevers.

related partner content for mobile comes here

De pay-off is pumps, liefde en buddha. Budhi moet zelfreflectie, bewustwording en het uiterlijk combineren. Zo vind je op de site blogs van vrouwen en mannen die, geïnspireerd door hun eigen leven, schrijven over liefde, mode & beauty en bewustwording. Verder kunnen bezoekers van Budhi hun eigen ervaringen delen, zich laten inspireren door beeld en korte inspiratie-quotes. Op de site kun je ook inzichtkaarten trekken. Budhi ziet een inzichtkaart als een steuntje in de rug. Het is geen waarheid, maar kan wel iets in je raken.

Het idee voor de site komt van Marjolein ter Braak (27), afgestudeerd in Communicatie. Ze presenteerde vorig jaar haar plan aan mediaconcern Sanoma Uitgevers, die haar de kans heeft gegeven het idee te vertalen naar een online platform.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in