Winnaar EventGame 2010: The Pink Factor Tour
De EventGame 2010 stond in het teken van KWF Kankerbestrijding/Pink Ribbon. Zes teams van leden van het Genootschap voor Eventmanagers bedachten concepten voor een campagne waarin events een belangrijke rol spelen.
De jury koos voor hun concept ‘The Pink Factor Tour’. Hierin wordt een campagne beschreven waarin een kennisquiz, een modeshow en de verkiezing van Pink Lady belangrijke onderdelen vormen. Naar het oordeel van de jury is dit concept zeer uitvoerbaar en sluit het ook zeer goed aan bij de verschillende doelgroepen.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe doelstelling van de campagne was dat 50- en 50+ vrouwen zich béide aangesproken zouden voelen. Vrouwen tót 50 jaar maken zich, deels onterecht, steeds meer zorgen over het risico om borstkanker te krijgen. Vrouwen bóven de 50 jaar hebben alle reden om bezorgd te zijn, maar voelen zich vaak niet begrepen en zeker niet aangesproken door alle ‘glitter & glamour’ rondom bijvoorbeeld het Pink Ribbon Gala.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid