Overslaan en naar de inhoud gaan

Winnaar EventGame 2010: The Pink Factor Tour

De opdracht was: laat zien dat KWF Kankerbestrijding/Pink Ribbon samen sterk staan in de strijd tegen borstkanker, waarbij de doelgroepen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De EventGame 2010 stond in het teken van KWF Kankerbestrijding/Pink Ribbon. Zes teams van leden van het Genootschap voor Eventmanagers bedachten concepten voor een campagne waarin events een belangrijke rol spelen.

related partner content for mobile comes here

De jury koos voor hun concept ‘The Pink Factor Tour’. Hierin wordt een campagne beschreven waarin een kennisquiz, een modeshow en de verkiezing van Pink Lady belangrijke onderdelen vormen. Naar het oordeel van de jury is dit concept zeer uitvoerbaar en sluit het ook zeer goed aan bij de verschillende doelgroepen.

De doelstelling van de campagne was dat 50- en 50+ vrouwen zich béide aangesproken zouden voelen. Vrouwen tót 50 jaar maken zich, deels onterecht, steeds meer zorgen over het risico om borstkanker te krijgen. Vrouwen bóven de 50 jaar hebben alle reden om bezorgd te zijn, maar voelen zich vaak niet begrepen en zeker niet aangesproken door alle ‘glitter & glamour’ rondom bijvoorbeeld het Pink Ribbon Gala.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in