Weekbladpers doet advertentieverkoop VPRO Gids
Weekbladpers Tijdschriften gaat per 1 januari 2010 de advertentieverkoop van de VPRO Gids doen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
‘De VPRO Gids is een mooie aanvulling op ons portfolio met titels als Vrij Nederland, Opzij en Hollands Diep’, zegt directeur Karin van Gilst.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De VPRO hoopt 'meer uit de samenwerking te halen dan alleen een mooie advertentieomzet', zegt Hugo Blom, hoofdredacteur van de gids. 'De uitgeefstrategie van de VPRO is gericht op maatschappelijke impact en intelligent informeren. Dat sluit goed aan bij de strategie van WPT.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe VPRO Gids heeft een oplage van 217.530 duizend exemplaren en een bereik van 541.000 per week.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid