Overslaan en naar de inhoud gaan

Wallage verlaat Burson-Marsteller

Na nog geen twee jaar als CEO gaat Inge Wallage (40) Burson-Marsteller alweer verlaten. Ze vertrekt naar Londen, waar ze hoofd corporate…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De naam van dit bedrijf wil Wallage niet kwijt omdat haar toekomstige medewerkers nog niet over haar komst zijn ingelicht. “Ik vertrek met pijn in het hart”?, verklaart Wallage, “maar tegen deze baan kon ik echt geen nee zeggen.”?

related partner content for mobile comes here

Onder Wallage verhuisde B-M van Den Haag naar Amsterdam. Daarnaast haalde ze de banden aan met zusteronderneming Young & Rubicam. Ook verbreedde ze de focus van het bureau, sterk gericht op crisiscommunicatie, met andere pr-disciplines.

Haar taken worden voorlopig waargenomen door bureaugenoot Mirko Creyghton (45). B-M zoekt de definitieve opvolger van Wallage zowel intern als extern.

Wallage werkte hiervoor bij Philips International als Director of Corporate Communications voor Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Ook was ze European Communications and Public Affairs Manager bij Motorola in Engeland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in