Veiling Ogilvy & VBAT: 65.000 euro
De zondagavond gehouden reclame benefietveiling voor Azië, gironummer 555, georganiseerd door Ogilvy en VBAT, heeft ruim 65.000 euro…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Managing director Peter Paul Blommers van Ogilvy spreekt van een 'onwaarschijnlijk succes.' De veiling, die werd geleid door Jan Pieter Glerum, trok 450 mensen, die op 99 stukken, voornamelijk kunstwerken en foto's, hebben geboden. Blommers: 'Waarin een kleine branche groot kan zijn.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het hoogste bedrag werd geboden voor een schilderij van Marc Mulders. Dat leverde 3800 euro op. Maar ook werd bijvoorbeeld 'een inleiding' van Hans van Walbeek geveild. Deze ging voor liefst 500 euro van de hand.
Alle kunstwerken waren belangeloos ingebracht door mensen uit de reclamebranche en de relatiekring van Ogilvy en VBAT.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid