Overslaan en naar de inhoud gaan

Vrouwen kunnen niet...

Type deze halve zin in op Google, en de eeuwige wijsheid van ‘s werelds grootste zoekmachine zal hem completeren. Google’s…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit gegeven werd door Ogilvy en Mather Dubai gehanteerd om een nieuwe campagne voor UN Women Department op te tuigen. Doelstelling was om te laten zien dat “gender equality” niet alleen in derde wereld landen een prangend issue is. Maar ook dat in onze beschaafde, gedigitaliseerde westerse wereld ongelijkheid tussen man en vrouw aan de orde van de dag is. De auto-complete van Google deed zijn werk en leverde een sprekend beeld op dat mij een onrustig gevoel bezorgde. In Nederland zal het toch wel beter zijn? Oordeel zelf maar..

related partner content for mobile comes here

Vrouwen moeten
Vrouwen kunnen niet
Vrouwen zijn
Vrouwen horen
Vrouwen mogen niet

Mabel Nummerdor

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in