Vrouwen kunnen niet...
Type deze halve zin in op Google, en de eeuwige wijsheid van ‘s werelds grootste zoekmachine zal hem completeren. Google’s…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dit gegeven werd door Ogilvy en Mather Dubai gehanteerd om een nieuwe campagne voor UN Women Department op te tuigen. Doelstelling was om te laten zien dat “gender equality” niet alleen in derde wereld landen een prangend issue is. Maar ook dat in onze beschaafde, gedigitaliseerde westerse wereld ongelijkheid tussen man en vrouw aan de orde van de dag is. De auto-complete van Google deed zijn werk en leverde een sprekend beeld op dat mij een onrustig gevoel bezorgde. In Nederland zal het toch wel beter zijn? Oordeel zelf maar..
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vrouwen moeten
Vrouwen kunnen niet
Vrouwen zijn
Vrouwen horen
Vrouwen mogen niet
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Mabel Nummerdor
@missmmarketing
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid