Overslaan en naar de inhoud gaan

Volkskrant-misser

De Volkskrant bespreekt met enige regelmaat tijdschriften op de mediapagina.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag een kritische recensie over het nieuwe blad Minds, de uitdager van het gevestigde Psychologie Magazine.

related partner content for mobile comes here

Moet kunnen, maar toch deugt er iets niet....

Wat is de kritiek? De recensent houdt zich niet echt in:

'Minds pretendeert veel, maar onderscheidt zich nog niet'.

'....volgt een onevenwichtige verhandeling waarin losse opmerkingen van...'

'...en mag Anna Enquist voor de zoveelste keer vertellen over...'

'Geen actuele aanleiding, geen nieuwe inzichten.'

'Datzelfde geldt voor het opgebakken artikel over therapie via internet'.

'Minds zit evident niet lekker in zijn vel.'

'...zo oogt de vormgeving rommelig en is het kleurgebruik inconsistent...'

Aldus recensent Suzanne Weusten, de adjunct-hoofdredacteur van de Volkskrant.

Zeg, wacht eens even.....kennen we die Weusten niet?

Jazeker! Ze was tot anderhalf jaar geleden hoofdredacteur van Psychologie Magazine.....

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in