Virtuele reclameborden bron van ergernis
Nederlandse voetbalkijkers en supporters van clubs uit de Holland Casino Eredivisie ergeren zich in toenemende mate aan de virtuele…
Dat meldt De Telegraaf. De virtuele borden worden aan weerszijden van de doelen in beeld geprojecteerd. Volgens de krant schrikken niets vermoedende kijkers als een voetballer na het halen van de achterlijn of het juichend wegrennen volledig lijkt op te gaan in de virtuele borden. Ook zouden de borden te veel afleiden tijdens de tv-beelden.
Bij de NOS zouden de e-mailtjes met boze reacties ‘binnenstromen’ en ook op internet wordt er fel over gediscussieerd, volgens de krant.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Chris Woerts, directielid van de Eredivisie NV zegt dat het allemaal wel meevalt. ‘Nieuwe ontwikkelingen roepen altijd reacties op. Kijkers moesten ook aan shirtreclame wennen. Over een tijdje zijn ze hier ook aan gewend.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid