Overslaan en naar de inhoud gaan

Micromarketing breekt eindelijk door

Er wordt al jaren geroepen dat massamarketing passé is. Maar de tijd van de micromarketing lijkt nu eindelijk echt aan te breken. Ook…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tv staat onder druk. Terwijl de kosten stijgen, neemt het bereik af. Jongeren brengen meer tijd door met internet, mobiele telefoons en games dan met het oude vertrouwde beeldscherm. Ook andere massamedia, zoals publieksbladen, bieden de adverteerder steeds minder waar voor hun geld. Niet voor niets adverteert McDonald’s in de VS steeds meer op internet en in doelgroepmagazines. Ook direct mail wint aan populariteit. Vooralsnog is micromarketing voor veel producten relatief duur. Maar de technologische mogelijkheden nemen toe en de kosten blijven dalen. Voor de consument is het goed nieuws. De waste aan overbodige spotjes zal afnemen en hij zal meer reclame onder ogen krijgen waaraan hij ook echt iets heeft.

related partner content for mobile comes here

Bron: BusinessWeek

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in