Overslaan en naar de inhoud gaan

Verzekeraarvergelijker Hoyhoy.nl probeert ‘#slothing’ te hypen

Verzekeraarvergelijker Hoyhoy.nl, die afgelopen voorjaar met een stevig marketingbudget toetrad tot de vrij volle markt van financiële…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Slothing’ staat  voor het ondersteboven hangen als een luiaard, hetgeen is afgeleid van de Engelse benaming voor luiaard ‘sloth’. Hoyhoy.nl gebruikt in zijn marketingcommunicatie de geanimeerde &;&;. Slothing is een jaar of vier geleden bedacht als één van de vele varianten op ‘’.

related partner content for mobile comes here

In opdracht van de financiële webwinkel Hoyhoy.nl heeft PR bureau Made by PR in samenwerking met social media bureau Don’t say nothing een PR stunt uitgevoerd om de naamsbekendheid van Hoyhoy.nl te vergroten. Afgelopen weken werd trending topic, naar aanleiding van een met ‘Roel’ in het luiaardenverblijf in Dierenpark Emmen. Hij maakte daar op verzoek van Hoyhoy.nl onder toezicht van de dierenverzorgers een ‘slothing’ foto en video tussen echte luiaarden. De actie is kort daarop opgemerkt door verschillende media.

Vandaag is naar buiten gebracht dat de vergelijker van verzekeringen Hoyhoy.nl de actie op touw heeft gezet en probeert het de koppeling te maken met het merk. De beste foto’s die gekenmerkt zijn met en worden door Hoyhoy.nl beloond met een prijs.

(link naar de )

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in