Van de Kamp leidt Kobalt's Mercurius
Theo van de Kamp treedt op 1 november toe tot het directieteam van Kobalt als directeur van de business unit Mercurius.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De unit bedient onder meer adverteerders als Heineken, Masterfoods en de Rabo Groep. Van de Kamp rapporteert aan ceo Marc Stubbé.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Van de Kamp (38) heeft brede internationale ervaring op het gebied van marketing, met name op het digitale vlak. De afgelopen vijftien jaar vervulde hij bij Sara Lee verschillende functies, meest recent als corporate e-marketing director. In die rol
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSontwikkelde Van de Kamp e-marketingconcepten voor merken als Douwe Egberts, Senseo, Pickwick, Sanex, Ambi Pur en Kiwi.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid