Overslaan en naar de inhoud gaan

Van de Kamp leidt Kobalt's Mercurius

Theo van de Kamp treedt op 1 november toe tot het directieteam van Kobalt als directeur van de business unit Mercurius.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De unit bedient onder meer adverteerders als Heineken, Masterfoods en de Rabo Groep. Van de Kamp rapporteert aan ceo Marc Stubbé.

related partner content for mobile comes here

Van de Kamp (38) heeft brede internationale ervaring op het gebied van marketing, met name op het digitale vlak. De afgelopen vijftien jaar vervulde hij bij Sara Lee verschillende functies, meest recent als corporate e-marketing director. In die rol

ontwikkelde Van de Kamp e-marketingconcepten voor merken als Douwe Egberts, Senseo, Pickwick, Sanex, Ambi Pur en Kiwi.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in