Overslaan en naar de inhoud gaan

Valuetising: doorbraak voor onlinemarketing?

Valuetising moet de 'grote belofte van onlinemarketing, performace based advertising, eindelijk gaan waarmaken'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is volgens de bedenkers (Trigonimo uit Uden) een nieuwe manier voor merkproductenten om consumenten te benaderen in een tijd waarin het A-merk het erg moeilijk heeft.

related partner content for mobile comes here

Valuetising is een interactief communicatie- en spaarconcept. De naam Valuetising is een samenvoeging van value en advertising. Het beloont de advertentielezer voor zijn of haar inspanning.

Door middel van wekelijkse digitale advertenties, zogenaamde e-zines, krijgt de consument commerciële productinformatie. In de e-zine, met de omvang van een A4'tje, staan enkele vragen.

De consument, die met het geven van zijn mening aan de adverteerder laat zien de boodschap gelezen en begrepen te hebben, wordt beloond met credits.

Deze credits kunnen vervolgens worden besteed in een bij het concept horende lifestyle-webwinkel De korting op merkproducten kan voor de leden oplopen tot 30 procent.

De adverteerder betaalt alleen voor de gelezen en beantwoorde reacties. Tevens kan hij de beschikking krijgen over de marketinginformatie die daaruit volgt.

Het concept is bedoeld voor aanbieders van nieuwe producten die een meer dan gemiddelde uitleg behoeven en die bovendien passen bij de belevingswereld van de doelgroep.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in