Overslaan en naar de inhoud gaan

Twitterdiscussie: Kernwaarden? Dat is wel het laatste waar ik me nu mee bezig wil houden

Vertrouwen van het publiek, onderscheidend vermogen en authenticiteit van organisaties worden steeds belangrijker voor succes. Juist…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vertrouwen van het publiek, onderscheidend vermogen en authenticiteit van organisaties worden steeds belangrijker voor succes. Juist hierin kunnen kernwaarden een rol spelen. Uit onderzoek van Porter Novelli blijkt dat de rol van communicatie bij kernwaardenmanagement niet overal even groot is. Terecht of gemiste kans? Wat zou volgens jou de rol van communicatie moeten zijn? Hoe voorkom je dat kernwaardenmanagement verwordt tot een ‘hobbyproject’? Discussieer donderdag 26 november van12:30 tot 13:45 live mee via Twitter. Voeg toe aan je Twitter account en vergeet niet in al je tweets (reacties) te vermelden. En schroom niet; je mening is belangrijker dan ervaring met Twitter.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in